Ana Sayfa Guncel Asayiş Siyaset Ekonomi Eğitim Kültür-Sanat Sağlık-Yaşam Spor Araştırma İnceleme Bölgeden Türkiye Teknoloji Seçime Doğru
TRENDYOL 1. Ligde transferler gündemi
Çocuklarını toprağa gömerek kurtardılar
Gençlere seyahatsever çağrısı
DHMİ Haziran ayı Erzurum verileri açıklandı
Erzurum kaza sayısında bölgede ilk sırada
HABERLER>SPOR
24 Mart 2017 Cuma - 17:16

'Yazık, günah ya..!'

Demirhan, 'Biz de yeni bir karar aldık. Bundan sonra kale arkalarının fiyatı 50, Maraton 10 lira olacak. Kale arkasına gidip küfür etmek isteyen varsa 50 lira para verecek. Yazık günah ya” diyerek tepki gösterdi.

Yazık, günah ya..!

B.B. Erzurumspor Başkanı Ali Demirhan, bazı taraftarların küfür ederek olay çıkarması üzerine ilginç bir yönteme imza attı. Kale arkasında çıkan olaylar nedeniyle 200 bin TL ceza aldıklarını söyleyen Demirhan, “Bundan sonra kale arkalarının fiyatı 50, Maraton 10 lira olacak. Kale arkasına gidip küfür etmek isteyen varsa 50 lira para verecek” dedi.
B.B. Erzurumspor Başkanı Ali Demirhan, beraberindeki Asbaşkan Zafer Aynalı, Teknik Direktör Ahmet Yıldırım, futbolcular Mert Nobre, Mehmet Albayrak ve yönetim kurulu üyeleri ile birlikte basın toplantısı düzenledi. Maçlarda bazı taraftarların neden olduğu olaylardan dolayı Profesyonel Disiplin Kurulu’ndan toplamda 200 bin TL para cezası aldıklarını hatırlatan Başkan Ali Demirhan, olayların önüne geçmek için ilginç bir karar verdiklerini açıkladı.

“Küfür etmek isteyen 50 lira verecek”
Olayların ağırlıklı olarak yaşandığı kale arkası tribününün fiyatını artırdıklarını belirten Demirhan, “Olaylar oluyor ceza alıyorsunuz. Ben 45 gün hak mahrumiyeti cezası aldım. Sırf kale arkalarından dolayı 200 bin TL para cezası aldık. Biz de yeni bir karar aldık. Bundan sonra kale arkalarının fiyatı 50, Maraton 10 lira olacak. Kale arkasına gidip küfür etmek isteyen varsa 50 lira para verecek. Yazık günah ya” diyerek tepki gösterdi.

"Sen 50 lira veriyorsan oraya küfür etmeye gidiyorsun"
Gazetecilerden birisinin “Parasıyla sövecek yani” sözüne karşılık Ali Demirhan, “Biraz da mesaj o. Sen 50 lira veriyorsan oraya küfür etmeye gidiyorsun. Böyle bir şey yok arkadaşlar. Bu takım, bu şehir hepimizin. Bizim bu camiaya sahip çıkmamız lazım. Futbol bir tane teneke kupayı alıp kaldırmak değil. O kupayı, o maneviyatı paylaştığın kitleler önemli. Biz her şeyimizle birlikte üst lige çıkmayı hak ediyoruz dersek o zaman üst lige çıkabiliriz” dedi.

“Eksi 25 derecede maç oynamak insanlık suçudur”
Türkiye Futbol Federasyonu’na çağrıda bulunan Başkan Demirhan, “Eksi 25’de maç oynuyoruz. Eksi 25 derecede maç oynamak insanlık suçudur. O soğukta kapının önüne çıkamıyoruz. Kendi çocuklarımızı kapının önüne koyamıyoruz. Biz son dört beş maçımızı eksi 25 derecede oynadık ve biz de kalkıp bu çocukları niye üç puan alamadınız diye eleştiriyoruz. Tabi ki eleştireceğiz ama alınamayan maçlar da dünyanın sonu değil” şeklinde konuştu.
Yapılan eleştiri ve söylentiler konusunda ricacı olan B.B. Erzurumspor Başkanı Ali Demirhan, “Önemli olan burada Erzurumspor’un kazanması. Puan farkı kapanacak ben bunu ifade ediyorum. Yönetimime ve futbolcularıma güveniyorum. Bu takım bu sene şampiyon olacak. Lütfen kimse kimseyi eleştirmesin. 6 hafta bize süre verin. Bize güvenin ve kredi verin. Biz bu takımı üst lige çıkaramazsak ondan sonra bütün sorumluluk da bende” ifadesini kullandı.

Palandöken Gençlik Merkezi'nden Su Sergisi

Horasan’da bazı toprak damlı evlerde hasar oluştu